ارائه خدمت به 674 بیمار در بخش اسکوپی بیمارستان کوثر در سه ماهه دوم سال 1402
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ بخش خیرساز اسکوپی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر در سه ماهه دوم سال 1402 به 674 بیمار ارائه خدمت نمود.
سرپرست مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر بیان نمود: از تیرماه الی شهریور ماه سال جاری به ترتیب 674 بیمار از بخش اسکوپی بیمارستان کوثر خدمت دریافت کردند.
دکتر محمد کرمانی با تاکید بر اینکه با ارائه خدمت در این بخش خیرساز از اعزام بیماران به سایر استان ها جلوگیری می شود، گفت: بخش اسکوپی مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر سمنان با مساعدت و همکاری خیرین نیک اندیش ساخت، تجهیز و به بهره برداری رسیده است.
وی افزود: این بخش با امکانات کامل و به روز دنیا، آماده ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به هموطنان و هم استانی های عزیز است.