اجرای پویش ملی سلامت ایرانیان در روستای تاریخی سنرد و شهرداری گرمسار

اجرای پویش ملی سلامت ایرانیان در روستای تاریخی سنرد و شهرداری گرمسار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، با توجه به اجرای طرح ملی پویش سلامت که  افراد بالای 18 سال از نظر عوامل خطر بیماری فشارخون و دیابت تا 15 دی ماه  مورد بررسی قرار می گیرند، تیم شهید رهنمون ( شهید بندار ) بسیج جامعه پزشکی شهرستان گرمسار به همراه کارشناسان بیماری های شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در روز پنجشنبه دوم آذر ماه 1402 با حضور در مسجد روستای تاریخی سنرد، غربالگری دیابت و فشار خون  را برای تمامی بانوان بسیجی و بانوان خانه دار انجام دادند.

در اجرای طرح پویش ملی علاوه بر غربالگری بیماری دیابت و فشار خون، مراقب سلامت، ماما و کارشناس بهداشت محیط مطالبی درراستای مسائل بهداشتی و درمانی بیان کردند.

همچنین در روز سه شنبه 30 آذر ماه 1402 طرح ملی غربالگری دیابت و فشارخون با حضور مراقبان سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید صفری در شهرداری گرمسار اقدام به اندازه گیری قد، وزن، فشار خون و قند خون افراد و ارائه پمفلت آموزشی نمودند که در این اقدام تعداد 43 نفر از کارکنان شهرداری گرمسار مورد پویش قرار گرفتند.

 

 

 

  • کد خبر : 48058
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *