اجرای بسته خدمات سلامت کارکنان و شورای پیام گزار شهرستان سرخه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در راستای اجرای بسته خدمات سلامت کارکنان و برگزاری شورای پیام گزاران سلامت در سال جاری، نشستی با حضور دکتر یداللهی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه، کارکنان شاغل و نمایندگان اداره های مختلف این شهرستان در سالن آموزش این شبکه برگزار شد.
در این جلسه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه ضمن قدردانی از حضور فعال و نقش موثر دستگاه های اجرائی در پیش برد اهداف سلامت، در خصوص پویش ملی طرح پیشگیری از بیماری دیابت و فشارخون و الزام همکاری بیش از پیش ادارات با شبکه بهداشت توضیحاتی ارائه داد.
در ادامه این نشست، با برگزاری انتخابات از بین کاندیدای حاضر در جلسه ارسطو نماینده فرمانداری به عنوان رئیس شورای پیام گزاران سلامت برگزیده شد و سپس کارکنان شبکه به معرفی بسته خدمات سلامت کارکنان ادارات از جمله معرفی پویش ملی فشارخون و دیابت پرداختند.