آخرین نظارت عالیه دور اول معاونت بهداشتی در شهرستان سمنان انجام شد

آخرین نظارت عالیه دور اول معاونت بهداشتی در شهرستان سمنان انجام شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در آخرین نظارت عالیه دور اول معاونت بهداشتی، در روز دوشنبه سی‌ام مهر ماه 1403، جلسه ای با حضور دکتر کسائیان معاون بهداشتی، مهندس دارائی معاون فنی معاونت، نصیری مدیر منابع انسانی دانشگاه، نماینده حوزه مدیریت امور مالی دانشگاه و سایر مدیران گروه ها و اعضای تیم نظارت از ستاد مرکز بهداشت شهرستان سمنان با هدف بررسی فرایند اجرای برنامه های مختلف بهداشتی در این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این نشست، رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن خیرمقدم به ناظران ستادی معاونت، گزارشی از وضعیت هزینه کرد منابع، نیازهای نیروی انسانی، تجهیزات و اعتبارات شهرستان بیان نمود و راهکارهایی درخصوص رفع یا کاهش مسائل مربوطه ارائه کرد.

دکتر شیرازه معانی از حمایت های همیشگی دکتر کسائیان درجهت پیشبرد برنامه ها و احقاق حقوق کارکنان بهداشت، ارشادها و راهنمایی های کارشناسان فنی معاونت و همراهی همکاران شهرستان بابت تحلیل هفتگی عملکرد مراکز و واحدهای تحت پوشش  خود قدردانی و تشکر نمود.

در ادامه نصیری مدیر منابع انسانی دانشگاه تاکید کرد: باید در خصوص تعیین تکلیف نیروهای مامور و افراد غیر شاغل در پست های تصدی شده و همچنین وضعیت نیروهای تمدیدطرح شده بعد از اتمام دوره خدمت آنها تصمیم گیری شود.

سپس مصوبات نظارت عالیه قبلی، شاخص ها و تحلیل گزارش هفتگی عملکرد مراقبین سلامت و پزشکان شاغل در واحدهای محیطی شهرستان در طول سال های 1402 و 1403 ارائه شد و معاون بهداشتی دانشگاه از اقدامات ریاست و همکاران شهرستان بابت تهیه گزارش بسیار خوب و منحصر به فرد تحلیل عملکرد مراقبان سلامت و پزشکان و همچنین گزارش نظارت عالیه قدردانی کرد.

دکتر سید سعید کسائیان عنوان نمود: انتظار می رود تیم فنی و کارشناسی مرکز بهداشت شهرستان، بازوی کمکی و مشاوره ای برای کارشناسان معاونت دانشگاه در جهت ارتقای کیفیت برنامه های ابلاغی باشند.

معاون فنی معاونت بهداشت نیز هدف معاونت از برگزاری این نظارت ها را کمک به شهرستان ها برای رسیدن به اهداف بهداشت درخصوص ارتقای شاخص ها و ارائه خدمات در حوزه های فنی ستادی و محیطی دانست و از زحمات همکاران شهرستان بابت کار تیمی بسیار خوب صورت گرفته در شهرستان و تهیه و ارائه گزارش ها قدردانی نمود.

مهندس دارایی تاکید نمود: شهرستان سمنان، پیکره کارشناسی قوی دارد و لذا انتظار می رود از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده گردد. 

  • کد خبر : 53910
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *