آخرین جلسه هیات رئیسه دانشکده پزشکی در سال 1402 برگزار شد

آخرین جلسه هیات رئیسه دانشکده پزشکی در سال 1402 برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در روز پنج شنبه 27 اسفند ماه سال جاری آخرین جلسه هیات رئیسه دانشکده پزشکی در سال 1402 با حضور دکتر زیاری سرپرست دانشکده پزشکی، معاونان آموزشی دانشکده و سایر اعضای هیات رئیسه این دانشکده در سالن جلسات دانشکده پزشکی برگزار شد.

سرپرست دانشکده پزشکی ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت فرارسیدن نوروز باستانی و آرزوی طاعات و عبادات، ابراز امیدواری کرد: امیدوارم بتوانیم در سال جدید بیش از پیش درراستای ارتقای سطح علمی کشور با پرورش و آموزش دانشجویان امروز که آینده ساز کشورمان هستند، موثر تر گام برداریم.

در این جلسه بررسی مسائل مربوط به ساماندهی دفاتر گروه های آموزشی و سطح خدمات آنان به دانشجویان، بحث و تبادل نظر پیرامون  رفع مسائل مربوط دانشکده بهداشتی در حوزه های مختلف، صورتجلسه و دستورات لازم صادر شد.

  • کد خبر : 50268
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر