آئین بزرگداشت روز جهانی داوطلب سلامت در شهرستان سمنان

آئین بزرگداشت روز جهانی داوطلب سلامت در شهرستان سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت گرامیداشت 14 آذر روز جهانی داوطلب سلامت، روز چهارشنبه 15 آذر ماه سال جاری مراسم بزرگداشت این روز در موزه تاریخ شهر سمنان ( باغ امیر) با حضور داوطلبان سلامت فعال و مربیان داوطلب مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.

در ابتدا دکتر عزیزالدین موسس موزه تاریخ شهر سمنان ضمن خیر مقدم به مدعوین، در ارتباط با موزه توضیحاتی را ارائه نمود و ضمن بازدید داوطلبان و مربیان رابطان سلامت از موزه، چگونگی جمع آوری و قدمت هرکدام ازاین آثار تاریخی بیان شد و یکی از داوطلبان سلامت به گویش سمنانی به بیان خاطرات شب یلدا در قدیم پرداخت.

در ادامه پوررضایی کارشناس مسئول واحد آموزش و ارتقاء سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن خوش آمد گویی و تبریک این روز به رابطان سلامت در خصوص پویش ملی سلامت(غربالگری دیابت وفشارخون )صحبت  نمود و سپس از داوطلبان سلامت فعال و مربیان رابطان سلامت مرکز بهداشت این شهرستان با اهدای هدایا و تقدیر نامه، تقدیر شد.

 

  • کد خبر : 48351
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *