۲ نفر از چهار مصدوم حادثه انفجار کوره در گرمسار دچار سوختگی هستند
رئیس اورژانس پیشبیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه گفت: یک نفر از چهار مصدوم حادثه انفجار کوره در یک واحد تولیدی گرمسار مرخص شد و از سه نفر دیگر ۲ نفر به درمان سوختگی نیاز دارند.
پژمان قراییان بیان کرد: یکی از مصدومان دچار شکستگی استخوان و ۲ نفر دیگر دچار سوختگی شدند و نیازمند درمانهای تخصصی هستند.
وی ادامه داد: ۲ مصدوم دچار سوختگی ۱۲ و ۱۴ درصد هستند که احتمال اعزام آنها به مرکز درمانی تخصصی درمان سوختگی وجود دارد.
قرائیان با اشاره به اینکه محل حادثه شهرک صنعتی پایتخت در انتهای نرگس پنج در شهرستان گرمسار است، حادثه انفجار کوره در واحد تولیدی اوخر شب گذشته رخ داد.