یازدهمین جلسه شورای مدیران معاونت بهداشتی دانشگاه در سال ۱۴۰۲ برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، یازدهمین جلسه شورای مدیران معاونت بهداشتی سال 1402، صبح امروز سه شنبه دهم مرداد ماه سال جاری با حضور دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی، مهندس عباس دارائی معاون فنی مرکز بهداشت استان سمنان و مدیران گروه های ستادی معاونت در سالن امام جواد(ع) دانشگاه برگزار شد و هر یک از مدیران فنی واحد ها به بیان مسائل مربوط به واحد خود پرداختند.
در این نشست معاون بهداشتی دانشگاه در راستای موارد مطرح شده توسط هر واحد، توضیحات و راهکار های مفید فایده ایی ارائه و بیان نمود: مرتفع نمودن مشکلات نیازمند همکاری و تعامل، بین تمامی همکاران مرتبط در واحد ها می باشد.
همچنین معاون فنی مرکز بهداشت استان سمنان نیز تاکید نمود: باید جلساتی با حضور تمامی همکاران حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه در راستای افزایش نشاط اجتماعی، تبادل افکار و ایجاد انگیزه کاری در بین کارکنان با رویکرد بیان موضوعات مهارت محور برگزار شود.
در این نشست در خصوص نحوه برگزاری و امتیاز دهی آموزش های ضمن خدمت کارکنان بحث و تبادل نظر شد و تبادل نظر شد و کارشناس مسئول بهورزی معاونت به بیان مطالبی در همین راستا و در خصوص دقّت در نگارش سمت " جانشین رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی استان " در مکاتبات و اخبار تاکید کرد.
لینک کوتاه خبر :