گرامیداشت روز کار و کارگر در بیمارستان امیرالمومنین (ع)
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز دوشنبه 12 اردیبهشت ماه سال جاری جشنی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر در سالن امام رضا (ع) بیمارستان امیرالمومنین (ع) به همت یحیی مدیر امور عمومی با حضور حداکثری کارکنان برگزار شد.
ابتدا رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع) در راستای شان کارگر و اهمیت شغل آن ها در پیشگیری از عفونت صحبت نمود و از همکاری تمامی بهکاران در رعایت بهداشت و آراستگی تخت ها و محط فیزیکی بیمارستان تقدیر نمود.
سپس یحیی مدیر امور عمومی این بیمارستان ضمن تشکر از زحمات کارکنان زیرمجموعه خود، همراه با اسماعیلی به بیان خاطرات کاری پرداخت.
در این مراسم به تمامی کارکنان در حوزه های بهکاری، تاسیسات، باغبان و سلف سرویس لوح سپاس به همراه هدایا و گلدان گل به رسم یادبود تقدیم شد و در انتها تمامی حاضرین با کیک مناسبتی روز کارگر، شربت و ناهار پذیرایی شدند.