گرامیداشت روز کارگر در بیمارستان ولایت دامغان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه به مناسبت روز جهانی کارو کارگر، جشن روز کارگر به پاس قدردانی از زحمات کارکنان بهکار و کارگران شاغل در بیمارستان ولایت دامغان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان در سالن همایشات الغدیر شهرستان دامغان برگزار شد.
به همت واحدهای روابط عمومی ولایت و امور خدمات بیمارستان و همکاری همه جانبه رئیس، مدیر و موسسه خیریه بیمارستان و خیرین شهرستان دامغان، مراسم گرامیداشتی با حضور مسئولان شهرستانی، بیمارستانی، شبکه بهداشت و درمان و جمعی از کارکنان خدماتی، اداری و درمانی برگزار و از زحمات کارکنان بهکار و کارگران شاغل در حوزه سلامت تقدیر شد.
در این مراسم به پاس زحمات پرسنل بهکار لوح یادبودی و هدیه ایی به تمامی کارکنان واحد خدمات اهداء و از کارگران نمونه این بیمارستان با لوح تقدیر و هدیه تقدیر و تشکر شد.
لینک کوتاه خبر :