گرامیداشت روز پزشک در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع)

گرامیداشت روز پزشک در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع)

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به مناسبت روز پزشک رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع) سمنان به اتفاق دادخواه مدیر داخلی این بیمارستان با دعوت از تمامی پزشکان شاغل در بیمارستان امیرالمومنین (ع) پزشکان متخصصین اطفال، متخصصین زنان، رزیدنت های اطفال، رزیدنت های زنان، جنین شناسان، مسئول کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شماره دو (فاطمیه) پاتولوژیست و رادیولوژیست، با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر از تلاش های بی وقفه و مستمر آنان قدردانی نمود.

دکتر ساتی نیک درزی با حضور در اتاق عمل این بیمارستان، با متخصص بیهوشی این بیمارستان دیدار و ضمن تبرک روز پزشک، از وی تقدیر نمود و در انتهای مراسم نیز اکثر کارکنان بیمارستان با حضور در اتاق ریاست، روز پزشک را به دکتر درزی تبریک گفتند.

  • کد خبر : 46059
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *