گرامیداشت روز پرستار در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب کبری ( س ) الگوی حیا و عفت و فداکاری؛ فرمانده سپاه شهرستان سرخه به همراه رئیس کمیته امداد شهرستان سرخه، اداره ورزش و جوانان شهرستان سرخه، اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان سرخه، اداره بنیاد شهید این مرکز و جمعی از همکاران این روز را به قشر زحمتکش پرستار و انسان های بی ادعایی که به معنای واقعی کلمه خالصانه کار می کنند تا بیماران سلامتی خود را به دست یابند تبریک عرض نمودند و هدایایی را نیز تقدیم کردند.
همچنین دانش آموزان دبستان مقداد شهرستان سرخه برای عرض تبریک به پرستاران شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه به همراه نقاشی، کارت پستال های کاردستی به شبکه بهداشت و درمان این شهرستان مراجعه نمودند و ضمن عرض تبریک ولادت حضرت زینب ( س )، دانش آموزان دکلمه خوانی و سرود دسته جمعی اجرا و در انتهای مراسم ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی پرستاران هدایای خود را تقدیم نمودند.