گرامیداشت روز داوطلب سلامت در شهرستان سرخه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، با عنایت به فرا رسیدن ایام سوگواری فاطمیه و با قرار گرفتن روز جهانی داوطلب سلامت در این ایام، مراسم پرفیض دعای شریف حدیت کساء در سالن آموزش شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه برگزار شد.
در این مراسم پس از قرائت حدیث کساء، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه ضمن خیرمقدم به حاضران و عرض تسلیت به مناسبت دهه فاطمیه، نقش داوطلبان سلامت را در پیشبرد اهداف بهداشت و درمان بسیار موثر دانست.
دکتر سهراب یداللهی از زحمات و حسن همکاری آن ها تقدیر و تشکر و مطالبی درراستای اجرای پویش ملی سلامت با غربالگری دیابت و فشارخون بیان نمود و در پایان مراسم از رابطان سلامت، سفیران دانش آموز فعال و برگزیدگان مسابقه نقاشی با تقدیم هدایایی تقدیر و تشکر بعمل آمد.
لینک کوتاه خبر :