کنفرانس پیشگیری، مدیریت درمان کم کاری و پرکاری تیروئید و آموزش به بیمار برگزار شد

کنفرانس پیشگیری، مدیریت درمان کم کاری و پرکاری تیروئید و آموزش به بیمار برگزار شد

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز سه شنبه 9 خرداد  ماه 1402 برنامه حضوری  "پیشگیری، مدیریت درمان کم کاری و پرکاری تیروئید و آموزش به بیمار" در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد.

مدیر مرکز آموزش مداوم دانشگاه بیان داشت: برنامه آموزشی "پیشگیری، مدیریت درمان کم کاری و پرکاری تیروئید و آموزش به بیمار" به دبیری دکتر معصومه بیطرف و با شرکت 80 نفر در سالن امام رضا(ع) ستاد برگزار شد.

وی افزود: سخنرانان این برنامه دکتر آتوسا نجم الدین، دکتر معصومه بیطرف، طاهره وفائی نژاد و گروه هدف این برنامه گروه پرستاری، پزشک عمومی، مامایی و ... (3/25  امتیاز آموزش مداوم) بودند.

  • کد خبر : 44519
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *