کمیته ماده 20 درمان دانشگاه برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه 10 آذر ماه سال جاری جلسه کمیسیون ماده 20 دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر علی رشیدی پور سرپرست دانشگاه، دکتر حسین زاده سرپرست معاونت درمان دانشگاه و دیگر اعضای کمیسیون در سالن جلسات دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.
این جلسه به منظور رسیدگی به موضوعاتی از جمله صدور پرونده های پزشکی و تمدید مجوز مراکز درمانی فعال تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تشکیل و در ادامه پس از قرائت دستور کار جلسه تعدادی از پرونده پیرامون صدور، تمدید و تغییر مجوزهای قانونی مربوط به موسسات و مراکز درمانی مطرح گردید که پس از بحث، بررسی و تبادل نظر تصمیمات لازم اتخاذ شد.