کمیته خودارزیابی اعتبار بخشی پزشکی عمومی با محوریت بیمارستان کوثر برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه کمیته خودارزیابی اعتبار بخشی برنامه پزشکی عمومی دانشکده پزشکی سمنان با محوریت مسائل آموزشی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر با حضور دکتر معماریان رئیس دانشکده، دکتر مسعودیان معاون آموزش بالینی دانشکده و معاون آموزشی بیمارستان کوثر، دکتر صفری معاون آموزش علوم پایه دانشکده، دکتر کرمانی سرپرست مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر، دکتر حاجی احمدی مسئول دفتر توسعه آموزش پزشکی دانشکده، دکتر کارگری مسئول دوره پزشکی عمومیو سایر مسئولان مربوطه در روز دوشنبه 10 مهر ماه سال جاری در دفتر ریاست دانشکده پزشکی برگزار شد.
در این جلسه مهمترین مسائل مربوط به آموزشی گروه های آموزش بالینی مرکز آموزشی درمانی کوثر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیاتی در این زمینه ها اتخاذ شد.
شایان ذکر است: دانشکده پزشکی در هفته اول آبان ماه سال جاری میزیان ارزیابان بیرونی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی عمومی برای اعتبار بخشی برنامه پزشکی عمومی خواهد بود.