کمیته برون بخشی هماهنگی کنترل بیماری سالک در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان

کمیته برون بخشی هماهنگی کنترل بیماری سالک در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ نشست اعضای کمیته هماهنگی کنترل بیماری سالک با حضور نماینده‌هایی از فرمانداری، بخشداری، اداره‌ها و دستگاه های اجرایی عضو در کارگروه در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان برگزار شد.

 در ابتدا مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماریهای شبکه بهداشت و درمان دامغان، ضمن عرض خیر مقدم، در خصوص اهمیت بیماری سالک و لزوم انجام اقدامات و مداخالت جدی جهت کنترل بیماری صحبت و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و فعالیت های انجام شده، انتظارات و اقدامات مورد نیاز را بیان کرد.

صادق محمدی ضمن اشاره به بیماری سالک و اینکه این بیماری یکی از مهمترین بیماریهای زئونوز می باشد؛ در زمینه لزوم اهتمام فراوان جهت مبارزه با بیماری سالک توضیحاتی ارائه داد و شرح وظایف اداره های را طبق جدول ارسالی از استانداری تبیین نمود.

 در ادامه هر کدام از حاضرین به ارائه گزارش عملکرد و فعالیت های انجام شده پرداخته و پس از بحث و تبادل نظر در خصوص دستور جلسه، تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

 

  • کد خبر : 52912
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *