کلاس آموزشی پیشگیری از خودکشی در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، کلاس آموزشی پیشگیری از خودکشی صبح روز پنجشنبه دوم شهریور ماه سال جاری در سالن دانش مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر با حضور کارکنان این مرکز برگزار شد.
معصومه عبداللهی کارشناس ارشد روانشناسی این مرکز در ارتباط با تعریف خودکشی و اصطلاحات مرتبط، شیوع خودکشی در ایران و جهان و باورهای نادرست در زمینه خودکشی، عوامل خطر و عوامل محافظت کننده ، دسته بندی افراد در اقدام به خودکشی شامل گروه های کم خطر، خطر متوسط و خطر بالا، علایم افسردگی در افراد و نحوه برخورد با فرد اقدام کننده و خانواده وی صحبت و در پایان به سوالات حاضران پاسخ داد.
لینک کوتاه خبر :