کسب موفقیت ورزشی توسط بانوان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ تیم آمادگی جسمانی بانوان دانشگاه با شرکت در سومین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مصاف با ۳۸ تیم ۵ نفره از دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور موفق به کسب مقام هفتم تیمی شد.
در این رقابت مهدیه سلطانی مسئول واحد دارو و تجهیزات معاونت بهداشتی دانشگاه موفق به کسب مقام پنجم انفرادی رده سنی۳۷ الی ۴۲ سال و حکیمه فهیمی سوپروایزر آموزشی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر موفق به کسب مقام ششم انفرادی رده ۴۳ الی ۴۸ سال شدند.
فاطمه تشرفی معاونت بهداشتی، فهیمه حبیبیان شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدی شهر، مهدیه سلطانی معاونت بهداشت، حکیمه فهیمی بیمارستان کوثر، فرحناز قوشچیان دانشکده پیرا پزشکی سرخه اعضا، راضیه بابازاده شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه سرپرست و ملیحه فامیلی فر مربی این تیم بودند.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان کسب این موفقیت ورزشی را به تیم بانوان دانشگاه تبریک عرض می نمایند و برای این عزیزان کسب موفقیت روزافزون را آرزومند است.
لینک کوتاه خبر :