کسب رتبه سوم کشوری در بخش معارفی بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، الهه صباغیان کارشناس امور پژوهشی معاونت تحقیقات و فناوری پس از کسب رتبه اول در مرحله دانشگاهی بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رشته معارف صحیفه سجادیه، در مسابقات کشوری نیز به عنوان نماینده دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان خوش درخشیده و حائز رتبه سوم کشوری شدند.
بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی ویژه دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و مراکز و سازمان های وابسته به وزارت بهداشت در 6 بخش و 53 رشته برگزار شد.
شایان ذکر است: آئین اختتامیه مرحله کشوری این جشنواره نیز با تقدیر از برگزیدگان و با حضور وزیر بهداشت و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در محل سالن آمفی تئاتر ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
لینک کوتاه خبر :