کارگروه ایمنی بیمار برای رابطان ایمنی بیمار در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه برگزار شد

کارگروه ایمنی بیمار برای رابطان ایمنی بیمار در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، کارگروه ایمنی بیمار در روز چهارنشبه هجدهم مرداد ماه سال جاری در سالن  جلسات معاونت درمان دانشگاه با حضور دکتر حسین زاده سرپرست معاونت درمان دانشگاه، داوری رئیس اداره پرستاری دانشگاه و قاسمی کارشناس ایمنی دانشگاه و رابطان ایمنی بیمارستان ها برگزار شد.

در ابتدا داوری رئیس اداره پرستاری ضمن عرض خوش آمدگویی به حاشران، اهداف کارگروه و لزوم ارایه خدمات ایمن و با بالاترین کیفیت ممکن و منطبق با استاندارد ها را بیان نمود و سپس در راستای چالش های رضایت آگاهانه در بیمارستان ها، برنامه عملیاتی ایمنی بیمار، ثبت کد RRT، گزارش دهی عوارض ناشی از تزریق خون، چک لیست ایمنی بیمار در سامانه سان نرس، راه اندازی واحد زخم در کلیه بیمارستان ها ، شاخص زخم بستر و سقوط و ....به بحث و تبادل نظر پرداختن.

همچنین رابطان ایمنی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه مسائل مربوط به بیمارستان خود را عنوان نمودند و سپس در این راستا تصمیماتی تبیین و مصوب شد.

 

 

  • کد خبر : 45765
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *