کارگاه سه روزه آموزشی برای کارکنان ورودی جدید در حوزه پرستاری برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به همت اداره پرستاری دانشگاه کارگاه سه روزه آموزشی برای کارکنان ورودی جدید در حوزه پرستاری در سالن امام رضا(ع) ستاد مرکزی دانشگاه در روز دوشنبه سیزدهم الی چهارشنبه 15 آذر ماه سال جاری برگزار شد.
رئیس اداره پرستاری دانشگاه ضمن خوش آمدگویی و تبریک به کارکنان ورودی جدید در حوزه پرستاری به عنوان عضو جدید و پیوستن به خانواده بزرگ بیمارستان، اعلام کرد: بیمارستان یکی از ارکان مهم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است و برای رسیدن به اهداف بزرگ سازمانی که همانا تأمین و ارتقاء سطح سلامت جامعه است، نیازمند تلاش و همکاری تمامی پرسنل بیمارستان می باشد.
در این کارگاه آموزشی اطلاعات مورد نیاز برای پرستاران جدید با موضوعات اکسیژن درمانی، پایش همودینامیک، گزارش نویسی، آموزش به بیمار، CPR ، مهارت های ارتباطی و هموویژیلانس توسط دکتر سلیمانی، داوری، دکتر قوشچیان، دکتر عالمی و وفایی نژاد ارائه شد.