کارگاه احیای قلبی ریوی در شهرستان گرمسار برگزار شد

کارگاه احیای قلبی ریوی در شهرستان گرمسار برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در روز پنجشنبه سیزدهم مهر ماه سال جاری کارگاه احیای قلبی ریوی ویژه پزشکان مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار در سالن شهید ذبیح الله عامری این شبکه برگزار شد.

این کارگاه آموزشی به همت مرکز آموزش بهورزی شهرستان گرمسار برگزار و مباحث تئوری در خصوص مدیریت راه های هوایی و دارو درمانی در احیائ قلبی توسط کاشانی پرستار بیمارستان معتمدی و مباحث عملی توسط خطیبی کارشناس فوریت های پزشکی آموزش داده شد.

  • کد خبر : 46855
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *