کارگاه آموزش همگانی احیا قلبی ریوی پایه برای کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدی شهر برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، کارگاه آموزشی احیا قلبی و ریوی پایه برای کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدی شهر در قالب طرح اورژانس یار و با هدف افزایش توانمندی های گروه های هدف در مدیریت سوانح و حوادث در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدی شهر برگزار شد.
در این برنامه که توسط مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدی شهر برگزار می شود. طی ٢ روز به مدت ٨ ساعت ۵٠ نفر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدی شهر برگزار شد.
شرکت کنندگان با تدریس کارشناس فوریت های پزشکی، احیا قلبی ریوی پایه بزرگسالان، کودکان و نوزادان،انسداد راه هوایی و مراقبت از بیماران پس از احیا را مرور کردند.