کارگاه آموزشی پیام گزاران سلامت و خودمراقبتی سازمانی برای سازمانهای دولتی شهرستان دامغان برگزار شد

کارگاه آموزشی پیام گزاران سلامت و خودمراقبتی سازمانی برای سازمانهای دولتی شهرستان دامغان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، کارگاه آموزشی و جلسه هماهنگی شورای پیام گزاران سلامت و برنامه ملی خودمراقبتی سازمانی با استقبال گسترده پیام گزاران سلامت و نمایندگان سازمان های دولتی به همت فاطمه صرفی کارشناس ارشد آموزش بهداشت در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان برگزار شد.

ابتدای جلسه فاطمه صرفی کارشناس ارشد آموزش شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان در راستای اهداف برگزاری کارگاه آموزشی پیام گزاران سلامت و برنامه ملی خودمراقبتی سازمانی، پیشگیری از بیماری سالک با توجه به فصل تابستان و بارندگی های اخیر صحبت و سپس سعید نوری کارشناس فوریت های پزشکی دامغان به شکل عملی نکات کاربردی و اقدامات اولیه در مورد سکته های قلبی، احیای قلبی و... را اجرا کرد.

این جلسه آموزشی با پرسش و پاسخ و مشارکت عملی داوطلبان انجام اقدامات کمک های اولیه در جلسه همراه بود و در انتهای جلسه با حضور دکتر ابراهیمیان معاون درمان شبکه، سید حسین ترابی نماینده فرمانداری، دکتر علی رسول آبادی ریاست شورای پیام گزاران سلامت، مریم السادات طباطبایی نائب رئیس شورای پیام گزاران سلامت از سازمانهای دولتی حامی سلامت  شهرستان دامغان، تقدیر به عمل آمد.

در این جلسه 56 بسته آموزشی شامل دو نوع پمفلت سالک، پمفلت سلامت خانواده و نظام ارجاع و تقویم رومیزی جوانی جمعیت سال 1403، در بین حضار توزیع شد.

  • کد خبر : 52758
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر