کارگاه آموزشی و توجیهی بهداشت برای مدیران و مربیان بهداشت مدارس شهرستان دامغان برگزار شد

کارگاه آموزشی و توجیهی بهداشت برای مدیران و مربیان بهداشت مدارس شهرستان دامغان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به همت همت و هماهنگی واحد جوانان، نوجوانان و مدارس شهرستان دامغان، کارگاه آموزشی و توجیهی بهداشت در روز سه شنبه بیست و سوم آبان ماه سال جاری در رابطه موضوعات مرتبط با سلامت دانش آموزان برای گروه مدیران و رابطان بهداشت مدارس در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان برگزار شد.

عبدالله زاده با موضوع بهداشت محیط مدارس، پریمی با موضوع بهداشت روان دانش آموزان، صرفی با موضوع سفیران سلامت دانش آموزی، دکتر اکبریان با موضوع تغذیه در مدارس و رامشینی با موضوع بیماری پدیکلوزیس و آنفلونزا در مدارس نکات مفید و کاربردی را بیان نمودند.

  • کد خبر : 47854
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *