کارگاه آموزشی سلامت روان و ارگونومی ویژه کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه برگزار شد

کارگاه آموزشی سلامت روان و ارگونومی ویژه کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، کارگاه آموزشی سلامت روان و ارگونومی ویژه کارکنان عملیاتی، مرکز ارتباطات و هدایت عملیات دانشگاه و کارکنان ستادی در سالن سلامت دانشگاه برگزار شد.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه گفت: یکی از اساسی ترین اصول کار در فوریت های پزشکی ایمنی خود فرد و همکاران می باشد. این ایمنی هم جسمی و هم روانی می باشد. همکاران ما به دلیل استرس و سختی کار زیاد در طول شیفت به تدریج در حوزه عملیات اورژانس پیش بیمارستانی و مرکز ارتباطات و هدایت عملیات دانشگاه دچار آسیب های روحی، روانی و فیزیکی خواهند شد که درصورت رعایت الزامات ایمنی می توانند تا حد زیادی از این نوع آسیب ها جلوگیری کنند.

پژمان قرائیان گفت: این کارگاه آموزشی در 6 محور، شامل اختلالات خواب، خشم و استرس، ارگونومی، آسیب های شغلی، مراقب های شغلی و آمادگی جسمانی توسط اساتید معاونت بهداشتی دانشگاه با حضور ٢٠ نفر از نیروهای عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سمنان، سرخه و مهدی شهر و تعدادی از کارشناسان مرکز ارتباطات و هدایت عملیات دانشگاه برگزار شد.

در این دوره قرائیان ریاست مرکز، فیروزبخت، رئیس اداره عملیات، دکتر سنگسری، مسئول مرکز ارتباطات و هدایت عملیات و کیقبادی مسئول هماهنگی پایش مراقبت های درمانی بیماران و EOC دانشگاه نیز حضور داشتند.

 

  • کد خبر : 45566
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *