کارگاه آموزشی سفیران سلامت جوان در دامغان برگزار شد

کارگاه آموزشی سفیران سلامت جوان در دامغان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ کارگاه آموزشی به همت فاطمه صرفی کارشناس ارشد آموزش شبکه بهداشت و برگزاری جلسه هماهنگی قبلی با حضور و مشارکت دکتر رستمی رئیس دانشکده بهداشت و کارشناسان دو مجموعه در آذر ماه، با هدف توانمندسازی دانشجویان برای خود مراقبتی، رعایت سبک و شیوه زندگی سالم و گسترش فرهنگ سلامت و پیشگیری از بیماری در جامعه و ازدواج سالم، مناسب و پایدار در مورخه سیزدهم اسفند ماه سال جاری کارگاه آموزشی سفیران سلامت جوان در سالن اجتماعات این دانشکده برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی، رامشینی کارشناس واحد مبارزه با بیماری های شبکه بهداشت و درمان در خصوص بیماری ایدز، بلبلیان مسئول واحد بهداشت روان شبکه بهداشت و درمان در مورد سلامت روان و ازدواج سالم و اکبریان مسئول واحد تغذیه شبکه بهداشت و درمان در خصوص تغذیه سالم مطالب خود را بیان کردند.

در این کارگاه آموزشی علاوه بر پرسش و پاسخ با دانشجویان حاضر درکارگاه، پیش آزمون و پس آزمون انجام به دو نمره برتر در پس آزمون هدیه نفیسی تعلق گرفت و در حاشیه این کارگاه نمایشگاه تابلو های ازدواج در معرض دید دانشجویان قرار داده شد.

  • کد خبر : 50138
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر