کارگاه آموزشی تربیت مربیان داوطلبان سلامت در شهرستان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ کارگاه آموزشی با عنوان تربیت مربیان داوطلبان سلامت در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.
دراین برنامه ابتدا پوررضایی کارشناس مسئول واحد آموزش بهداشت و ارتقای سلامت شهرستان سمنان نکات آموزشی مبنی بر اهداف برگزاری کارگاه، روش ها و فنون آموزش رابطان سلامت، طرح درس و جداول مربوطه بیان کرد.
درزی حرفه کارشناس جلب مشارکت های مردمی مطالبی پیرامون شیوه آموزش برنامه رابطان سلامت را مطرح و در پایان هاشمی کارشناس آموزش بهدشت و ارتقای سلامت درراستای عوامل موثر در تغییر رفتارو برنامه داوطلبان متخصص بیان نمودند.
لازم به ذکر است: این برنامه آموزشی توسط واحد آموزش بهداشت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.