کارگاه آشنایی با مبانی اعتبار بخشی در مرکز بهداشت سمنان برگزار شد

کارگاه آشنایی با مبانی اعتبار بخشی در مرکز بهداشت سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، کارگاه آشنایی با مبانی اعتبار بخشی با حضور مسئول دبیرخانه اعتبار بخشی دانشگاه،  رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان، مسئولان واحدهای پشتیبانی، مسئولان واحدهای بهداشتی و مراکز بهداشتی درمانی تحت پوشش این مرکز، کارشناسان مرکز بهداشت در روز پنجشنبه اول تیر ماه سال جاری در سالن جلسات سلامت مرکز بهداشت برگزار شد.

دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت سمنان با تاکید بر لزوم آشنایی مجموعه مرکز بهداشت سمنان با موضوعات اعتبار بخشی ، برگزاری کارگاه های آموزشی توجیهی اعتبار بخشی را گامی موثر در دستیابی به اهداف اموزشی بهداشتی مرکز بیان نمود.

دکتر کارگری مسئول دبیرخانه اعتبار بخشی با اشاره بر اهمیت برنامه اعتبار بخشی در بهبود و ارتقای کیفیت ارائه  خدمات آموزشی و بهداشتی به گیرندگان خدمات بر ضرورت تشکیل کمیته خود ارزیابی در مرکز بهداشت تاکید کرد.

آشنایی با مفاهیم ارزشیابی، انواع ارزشیابی، مدل های اعتبار بخشی، عناصر اعتبار بخشی، مدل ارزیابی درونی و فرایند اعتبار بخشی از مهم ترین موضوعات قابل بحث در این کارگاه بودند و در ادامه جلسه، مسائل حوزه های مرتبط از دیدگاه اعتبار بخشی مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

لازم به ذکر است: برنامه اعتبار بخشی مراکز جامع سلامت آموزشی مجری برنامه آموزشی دوره سه ماهه کارورزان دکتری عمومی پزشکی در عرصه خدمات جامع سلامت در جهت تربیت پزشک خانواده بزودی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

  • کد خبر : 44864
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *