کارمند واحد انتظامات بیمارستان کوثر، پاک‌ دستی را معنا کرد

کارمند واحد انتظامات بیمارستان کوثر، پاک‌ دستی را معنا کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، کارمند انتظامات دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان وقتی در محوطه مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان کیف پولی حاوی وجه نقد و چک بانکی را پیدا کرده و پس از تحویل به واحد حراست این بیمارستان، کیف پول را به صاحبش بازگرداند.

علی اسدی کارمند واحد انتظامات مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر روز چهارشنبه بیست و سوم شهریور ماه سال 1401 کیفی حاوی حدود 30 میلیون تومان وجه نقد و چک را در محوطه بیمارستان یافته و به واحد حراست آن بیمارستان تحویل نمود.

دکتر احسان حسین زاده ادامه داد: واحد حراست بیمارستان پس از پیگیری، با صاحب این کیف تماس گرفته و بعد از کسب اطمینان از درستی مشخصات ارائه شده در خصوص اشیای مزبور، آنها را به صاحبش  بازگرداند.

وی افزود: چنین خبرهایی، یادآوری کننده سالم بودن بدنه اصلی جامعه و موج زدن حس پاک دستی در اجتماع است. پرسنل واحد انتظامات این مرکز با عمل خود از آزمون امانتداری سربلند بیرون آمد.

 

  • کد خبر : 39986
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *