چهارمین دوره مهارت های بالینی ویژه کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان دامغان برگزار شد

چهارمین دوره مهارت های بالینی ویژه کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان دامغان برگزار شد

افزایش ارتقای کیفیت خدمات و سطح مهارت کارکنان عملیاتی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز شنبه 24 تیر 1402 چهارمین دوره مهارت های بالینی ویژه کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان دامغان برگزار شد.

قرائیان رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه گفت: کارگاه مهارت های بالینی به عنوان یک برنامه مکمل نقش چشمگیری در روند ارتقای کیفی مهارت های عملیاتی و اجرایی همکاران واحد عملیات خواهد داشت. تمرکز این کارگاه بر ارتقای مهارت نیروهای عملیاتی در خصوص معاینات بیمار و اقدامات حیات بخش اعم از رگ گیری، تهویه مکانیکی، مدیریت راه هوایی پیشرفته و پروسیجرهای بیماران ترومایی می باشد.

در این کارگاه آموزشی حسینی، قیاسی، رفیعی و گرفته خو مدرس های کشوری واحد آموزش مباحث مربوطه را تدریس و در پایان، آزمون کتبی و مهارتی برگزار گردید.

در این دوره که با هدف ارتقای سطح دانش، نگرش و عملکرد کارکنان عملیاتی فوریت‌های پزشکی به صورت تئوری و عملی برگزار شد 12 تن از کارکنان عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی از شهرستان دامغان شرکت داشتند.

  • کد خبر : 45389
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *