چهارمین جلسه پانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه برگزار شد

چهارمین جلسه پانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، چهارمین جلسه المپیاد در روز سه شنبه 22 فروردین ماه سال جاری در سالن جلسات با حضور سرپرست المپیاد و مسئولان برخی از حیطه های المپیاد به منظور  برنامه ریزی و  اعلام تاریخ آزمون غربالگری درون دانشگاهی حیطه های مختلف تشکیل و مقرر شد شیوه امتیاز دهی و نحوه برگزاری از طریق کانال های ارتباطی حیطه مربوطه اطلاع رسانی شود.

مدیر مرکز مطالعه و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه ضمن اعلام این خبر گفت: از هر پنج  حیطه استدلال بالینی، علوم پایه،  آموزش پزشکی، کارآفرینی و مدیریت نظام سلامت بر اساس سهمیه دانشگاهی پنج نفر جهت شرکت در آزمون غربالگری کشوری که در یازدهم خرداد ماه به صورت کشوری برگزار خواهد شد، شرکت خواهند کرد.

دکترسید ابوالفضل تهی دست ادامه داد: با توجه به اهداف المپیاد امید است در این راستا با  شناسایی، هدایت، رشد و شکوفایی و فراهم کردن زمینه­ های بهره ­مندی از توان دانشجویان مستعد حوزه علوم پزشکی در اولویت­های مهم نظام آموزش علوم پزشکی یا نظام سلامت از طریق ارزیابی­های چالشی و رقابتی برای فراهم کردن زمینه رشد کشور دانشگاه های علوم پزشکی بیش از پیش در حل مشکلات کلان کشور موفق و سربلند باشند. 

  • کد خبر : 43401
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *