پیام سرپرست دانشگاه به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد

پیام سرپرست دانشگاه به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر علی رشیدی پور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15 خرداد را گرامی داشت.

 متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، یادآور رهبری بی‌نظیر، اندیشه ژرف، و مجاهدت‌های بی‌وقفه مردی است که با تکیه بر ایمان الهی و اتکای به مردم، مسیر تاریخ ملت ایران را دگرگون ساخت. امام راحل با احیای روحیه ظلم‌ستیزی و عزت اسلامی، جهانیان را با مفهوم واقعی استقلال و آزادی آشنا کرد. این ایام فرصتی برای تجدید عهد با آرمان‌های ایشان و تعمیق شناخت نسل امروز از مکتب امام است.

قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایران علیه استبداد و استعمار بود؛ حرکتی مردمی که نشان داد بیداری اسلامی در دل مردم ایران شعله‌ور شده و راه بازگشتی ندارد. این قیام مظلومانه، زمینه‌ساز انقلاب اسلامی و بیانگر پیوند عمیق مردم با رهبری دینی و عدالت‌خواهی بود.

همچنین در آستانه روز پرفیض عرفه، این فرصت ناب عرفانی، به درگاه الهی روی آورده و از خداوند منان می‌خواهیم تا ما را در مسیر خدمت صادقانه و صیانت از سلامت جامعه موفق بدارد. امید آن داریم که در پرتو برکت این ایام معنوی، دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در مسیر علم، اخلاق و خدمت بیش از پیش گام بردارد.

دکتر علی رشیدی پور

 سرپرست دانشگاه

  • کد خبر : 56302
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *