پیام تبریک روز منابع انسانی و ضرورت توجه به توانمندی و علاقه مندی کارکنان

پیام تبریک روز منابع انسانی و ضرورت توجه به توانمندی و علاقه مندی کارکنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با ارسال پیامی، ۲۵ فروردین روز منابع انسانی را تبریک گفت.

در متن پیام دکتر داریوش پهلوان آمده است:

((بسم الله الرحمن الرحیم))

منابع انسانی، از پایین ترین تا بالاترین سطوح سازمانی و مسوولیتی، با هر رابطه استخدامی و بکارگیری، سرمایه اصلی هر مجموعه هستند که در نیل به اهداف سازمانی، نقشی بی همتا می توانند ایفا نمایند. منابع انسانی؛ حیاتی ترین و ارزشمندترین منابع هر سازمان هستند و در صورت استفاده صحیح از توانمندی این منابع، می تواند ضعف های درونی و تهدیدهای برونی سازمان را به صورت بارز، رفع نموده و قوت های درونی و فرصت های برونی را به بهترین شکلی به خدمت گیرد .

بدیهی است که منابع انسانی و سازمان، نسبت به یکدیگر حقوق و وظایف متقابلی دارند. معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، ارتقای عدالت، حفظ سلامت، تامین رفاه و پرداخت مطلوب و به هنگام حقوق مادی و معنوی سرمایه های انسانی را از جمله وظایف مهم و دارای اولویت خود می داند و امیدوار است که با فراهم آوردن بسترهای لازم از جمله شایسته گزینی و شایسته پروری با تاکید بر توانمندی و علاقه مندی، تعالی بر اساس تعهد، تخصص و تجربه و همچنین کاهش تصدی گری، زمینه افزایش بهره وری و رضایتمندی منابع انسانی و ارباب رجوع سازمان را فراهم نماید.

اینجانب، ضمن سپاسگزاری از تلاش های خالصانه کارکنان دانشگاه، روز منابع انسانی را به همه همکارانم در مدیریت منابع انسانی و مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه و واحدهای محیطی، تبریک عرض نموده و امیدوارم با تدبیر، تلاش و نوآوری ایشان، شاهد پویایی و موفقیت روزافزون سرمایه های انسانی دانشگاه باشیم.

 

دکتر داریوش پهلوان

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه

  • کد خبر : 43400
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *