پیاده روی و کوه پیمایی کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان به مناسبت هفته سلامت

پیاده روی و کوه پیمایی کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان به مناسبت هفته سلامت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، به مناسبت هفته سلامت (9 تا 15 اردیبهشت ماه سال 1402) و پویش برای سلامتی قدم بزن، برنامه پیاده روی و کوه پیمایی کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان در ده کیلومتری دامغان حوالی دانشگاه علمی کاربردی رسول اکرم (ص) در کوهستان پارک غدیر، با حضور کارکنان خانم ستاد شبکه بهداشت و درمان دامغان برگزار شد.

این برنامه همراه با صبحانه گرم و سالم بود و حاضران خواستار برگزاری مستمر اردوهای کوتاه  اینچنینی شدند.

  • کد خبر : 43660
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *