پنجمین جلسه ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده روستایی و نظام ارجاع در دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز دوشنبه سوم شهریور ماه ۱۴۰۴ پنجمین جلسه ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده روستایی و نظام ارجاع با حضور دکتر علی رشیدیپور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، معاونان بهداشت، درمان و آموزش دانشگاه و سایر اعضای ستاد در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
در این نشست، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بر ضرورت اجرای نظام ارجاع در سطح دانشگاه تأکید کرد و آن را گامی مهم در ارتقای سلامت جامعه دانست.
دکتر علی رشیدیپور اظهار داشت: با توسعه این ساختار میتوانیم کیفیت زندگی مردم را ارتقا داده و هزینههای کلی نظام سلامت را کاهش دهیم.
در ادامه جلسه نیز پیرامون ساختار مدیریتی جدید برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع و سایر دستورکارهای مطرحشده بحث و بررسی صورت گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.