پانصد و چهلمین جلسه شورای تخصصی پژوهشی و فناوری دانشگاه برگزار شد

پانصد و چهلمین جلسه شورای تخصصی پژوهشی و فناوری دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، پانصد و چهلمین جلسه شورای تخصصی پژوهشی و فناوری دانشگاه با حضور دکتر عباسعلی وفایی سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری، دکتر رزیتا هدایتی معاون آموزشی، اعضای شورا، مدیران و کارشناسان برگزار شد.

در این جلسه افزایش 30 درصدی در سقف هزینه های طرح های تحقیقاتی برگرفته از پایان نامه، مستقل و کمیته تحقیقات دانشجویی، افزایش حق الزحمه داوری مجلات دانشگاه و بروز رسانی هزینه خدمات آزمایشگاه جامع و همچنین تعریف خدمات جدید آزمایشگاهی به تصویب رسید.

همچنین دو پروپوزال طرح تحقیقاتی اعضای هیات علمی در جلسه مطرح شده و مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

  • کد خبر : 53708
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *