مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان:
هم افزایی ارکان شورای پرستاری دانشگاه می تواند باعث تحقق اهداف جامعه پرستاری و خدمت رسانی بهتر شود
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در راستای ارتقای تعاملات حرفهای و بررسی مسائل صنفی و اجرایی حوزه پرستاری، روز سه شنبه هفدهم تیر ماه سال جاری نشست مشترک رئیس و اعضای هیأت مدیره نظام پرستاری شهرستان سمنان با کارن یحیائی مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد.
مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در این جلسه با تأکید بر اهمیت نقش سازمان نظام پرستاری در تقویت جایگاه حرفهای پرستاران گفت: همدلی، تعامل سازنده و ارتباط مؤثر بین دانشگاه و نظام پرستاری، زمینهساز بهبود کیفیت خدمات مراقبتی و ارتقای رضایتمندی شغلی همکاران پرستار خواهد بود.
کارن یحیائی افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان همواره آماده حمایت از برنامهها و مطالبات قانونی و منطقی پرستاران بوده و تلاش میکند تا با فراهمسازی بسترهای مناسب، شرایط مطلوبتری را برای فعالیت این قشر زحمتکش فراهم سازد.
مدیر پرستاری دانشگاه با ارائه گزارشی از اقدامات اخیر مدیریت پرستاری دانشگاه در خصوص استخراج مشکلات تعرفه گذاری ، اخذ مجوز بکارگیری همکاران بازنشسته ، اصلاح و بهبود دستور عمل اعزام و پرداختی های مربوط و دیگر اقدامات بر هم افزایی هر چه بیشتر ارکان شورای پرستاری دانشگاه در بهبود شرایط کاری همکاران تاکید کرد.
در ادامه این نشست، اعضای هیأت مدیره نظام پرستاری سمنان نیز با بیان دغدغهها و پیشنهادهای خود، بر لزوم بهروزرسانی آموزشهای ضمن خدمت و تقویت جایگاه مدیریتی پرستاران و بهبود شرایط پرداخت هاتاکید نمودند و خواستار پیگیری جدیتر این مسائل از سوی دانشگاه شدند.