همایش تجلیل از نیک اندیشان و نیکوکاران حوزه سلامت شهرستان دامغان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز دوشنبه ۲۶ تیر ماه ۱۴۰۳، همایش تجلیل از نیک اندیشان و نیکوکاران حامی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت دامغان با حضور حجتالاسلام والمسلمین رستمیان امام جمعه شهرستان دامغان، دکتر علیزاده نماینده مردم شریف شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی، خورزانی معاون سیاسی فرمانداری دامغان، دکتر محمدی مدیر عامل موسسه خیریه بیمارستان ولایت، ابوالفضل کلایی مدیر عامل مجمع توسعه پایدار دامغانی های مقیم مرکز، خیران و مسئولان شهرستان به همت مجمع توسعه پایدار دامغانی های مقیم مرکز و موسسه خیریه بیمارستان ولایت در سالن همایش های غدیر دامغان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین رستمیان امام جمعه شهرستان دامغان ضمن تقدیر از حمایت خیران گرانقدر، به اهمیت انفاق در آیات قرآنی و روایات دینی اشاره نمود و این برنامه را الگوبرداری صحیح از ایثار و فداکاری اباعبدالله الحسین و یاران باوفایشان دانست.
در ادامه این همایش دکتر محمدی مدیر عامل موسسه خیریه بیمارستان ولایت ضمن بیان گزارش عملکرد موسسه خیریه بیمارستان ولایت، به تاریخچه تشکیل موسسات خیریه بیمارستانی در کشور پرداخت و بیان کرد: موسسه خیریه بیمارستان ولایت جزو موسسات پیشگام در این خصوص در کشور بوده است.
دکتر زارع زاده رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت دامغان در این همایش از حضور پررنگ نیک اندیشان و نیکوکاران در کنار بیمارستان ولایت قدردانی و بیان نمود: حضور نیک اندیشان و نیکوکاران بخش مهمی از نیازمندی ها و تجهیزات پزشکی بیمارستان را در سال های گذشته تاکنون رفع نموده و امیدواریم همچنان مرهون حمایتها و همراهی همشهریان و نیک اندیشان گرامی باشیم.
در پایان با اهدا لوح سپاس از نیک اندیشان و نیکوکاران حوزه سلامت شهرستان دامغان تجلیل شد.
لینک کوتاه خبر :