هشتمین جلسه ستاد اجرایی برنامه سلامت خانواده در دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، هشتمین جلسه ستاد اجرایی برنامه سلامت خانواده (پزشکی خانواده و نظام ارجاع) با حضور دکتر کسائیان معاون بهداشتی، دکتر حسین زاده سرپرست معاونت درمان و سایر اعضای این ستاد در روز چهارشنبه پنجم مهر ماه سال جاری در سالن جلسات امام جواد (ع) دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای جلسه، مصوبات جلسه قبلی ستاد قرائت و نقطه نظرات لازم توسط اعضا ارائه شد و در ادامه شبکه های بهداشت و درمان گرمسار و دامغان درخصوص صدور ابلاغ اعضای ستاد اجرایی شهرستان و کمیته ها و برگزاری جلسات گزارشات خود را ارائه نمودند.
در پایان دکتر کسائیان دبیر ستاد اجرایی دانشگاه تاکید فرمودند جلسات کمیته ها به صورت منظم هر دو هفته یک مرتبه برگزار و گزارش کار و صورتجلسات برای دبیرخانه ستاد ارسال شود.