نمایشگاه نقاشی در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برپا شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ نمایشگاه نقاشی در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برپا شد.
مسابقه نقاشی، کاریکاتور، داستان کوتاه با موضوع " مادری، خانواده و فرزندآوری، معایب تک فرزندی، ایران من جوان بمان، هر فرزند هدیه ای از بهشت " برای فرزندان همکاران مرکز بهداشت شهرستان سمنان و دبستانی های دوره اول و دوم ابتدایی و متوسطه دوره اول با اهدای جایزه ویژه به برگزیدگان آثار به مناسبت هفته ملی جمعیت برگزار شد.
دبیرخانه کمیته جوانی جمعیت مرکز بهداشت شهرستان سمنان نقاشی را جمع اوری و به نمایش گذاشت و واحد بهداشت مدارس مرکز بهداشت شهرستان سمنان باهمکاری سازمان آموزش و پرورش شهرستان سمنان برگزار کننده این اقدام بود.