نظارت کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار بر مراسم شیر خوارگاه حسینی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در روز جمعه سیام تیر ماه سال جاری کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار در مراسم شیر خوارگاه حسینی که در سالن ورزشی سه هزار نفری شهید باهنر این شهرستان برگزار شد، حضور یافته و آموزش و اطلاع رسانی لازم را به مسئولین برگزاری مراسم انجام دادند.
مهندس حاجیان کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار ضمن بیان این مطلب گفت: کارشناسان بهداشت محیط ضمن بازدید از مساجد و تکایا، هیئت های مذهبی و ایستگاه های سلامت در زمان سوگواری سرور و سالار شهیدان و کنترل عوامل محیطی و نظارت بر توزیع آب و مواد غذایی، درخصوص رعایت موازین بهداشتی در جهت حفظ سلامت عزاداران آموزش و اطلاع رسانی لازم به مسئولین برگزاری مراسم را انجام دادند.