نصب و راه اندازی دستگاه عکسبرداری از دندان (opg) در بیمارستان 15 خرداد

نصب و راه اندازی دستگاه عکسبرداری از دندان (opg) در بیمارستان 15 خرداد

سرپرست بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، از نصب و راه اندازی دستگاه  عکسبرداری از دندان ( OPG )در بخش رادیولوژی بیمارستان ۱۵ خرداد شهرستان مهدیشهر خبر داد.

 
دکتر ندا تبیانیان بیان کرد: دستگاه ارتوپانتومونوگرام (Orthopantomogram) است که نوعی عکس اشعه ایکس از دندان می باشد، در بیمارستان 15 خرداد مهدیشهر مورد بهره برداری قرار گرفت که با نصب این دستگاه تصویر دیجیتال گرافی دندان در اختیار پزشکان و مراجعه کنندگان قرار می گیرد.
 
سرپرست بیمارستان ۱۵ خرداد گفت: بررسی موقعیت کلی دندان ها و ارتباط آن ها با یکدیگر، پوسیدگی، نهفتگی دندان، شکستگی یا ترک خوردگی، تغییر رنگ دندان ها، عفونت، تومور، وضعیت سینوس ها، وضعیت استخوان فک، کاشت ایمپلنت دندان، درمان ارتودنسی و جراحی چانه و فک کاربردهای عکس او پی جی می باشد و راه اندازی این دستگاه در این بیمارستان در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و با هدف رضایت مراجعه کنندگان بوده است.
 
 
  • کد خبر : 44190
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *