نشست هم اندیشی پیرامون بررسی آخرین وضعیت بیماری سالک در شهرستان دامغان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز شنبه 21 مرداد ماه سال جاری، نشست هم اندیشی پیرامون بررسی آخرین وضعیت بیماری سالک شهرستان دامغان در سالن جلسات معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد.
در این نشست که دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه، مهندس عباس دارائی معاون فنی معاونت بهداشتی، دکتر سید حسن تقوی مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان، دکتر محمد ناصر رهبر مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های معاونت و جمعی از کارشناسان مرتبط در سطح معاونت بهداشتی و شبکه بهداشت و درمان دانشگاه حضور داشتند، ضمن بررسی آخرین وضعیت بیماری سالک و مسائل مربوط به آن، به عملکرد واحدهای مختلف از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخته شد.
دکتر سید سعید کسائیان ضمن قدردانی از همه اقدامات صورت گرفته، پیگیری و مطالبه جدی پیشگیری و مبارزه با بیماری سالک را از طریق دبیرخانه های ساغ شهرستان و استان را خواستار شد و در ادامه اعضای حاضر در جلسه پیرامون برخورد قانونی با دستگاه های و افراد دارای مسئولیت در این زمینه که به وظایف قانونی خود عمل نمی کنند با عنوان ترک فعل و پیگیری آن از دستگاه قضایی به بحث و تبادل نظر پرداختند.