نشست هم اندیشی و هماهنگی مدیر و کارشناسان ستادی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز دوشنبه هفدهم مهر ماه سال جاری نشست هم اندیشی و هماهنگی کارشناسان ستادی حوزه بهداشت شهرستان آرادان با حضور دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، یوردخانی معاون بهداشتی و تمامی کارشناسان ستادی در دفتر مدیریت این شبکه برگزار شد.
در ابتدای این نشست مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان ضمن قدردانی از زحمات کارشناسان، موارد مطرح شده در جلسه را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد و بر ثبت رفت و آمد افراد در سامانه حضور و غیاب، انجام هماهنگی های لازم واحد مدارس با آموزش و پرورش، بیماریابی فعال تر در مراکز و خانه های بهداشت، پیگیری پسخوراند های پایش از مراکز و خانه های بهداشت تاکید نمود.
در ادامه حاضران در جلسه پیرامون مسائل مربوط به اینترنت، منابع مالی، تخصیص کارپردازی، بازدید های بهداشت محیط، هماهنگی های بیشتر با بخش زنان و زایمان بیمارستان معتمدی و هماهنگی های لازم برای برگزاری مناسبت های بهداشتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.