نشست هم اندیشی در خصوص بررسی اعتبارات شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز یکشنبه چهارم خرداد ماه 1404 نشست هم اندیشی در خصوص بررسی اعتبارات معاونت بهداشتی در حوزه شبکه بهداشت مهدیشهر در سالن جلسات معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه برگزار شد.
در ایننشست که دکتر تجلی سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی، دکتر کسائیان معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان سمنان، دکتر منتظری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر و جمعی از مدیران و کارشناسان مربوطه حضور داشتند، در خصوص درخواست های مالی شبکه مهدیشهر، تامین اعتبار و تخصیص آن تبادل نظر و تصمیم گیری شد.
لینک کوتاه خبر :