نشست هم اندیشی بررسی مسائل مربوط به مرکز شبانه روزی داورآباد آرادان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز چهارشنبه پانزدهم آذر ماه سال جاری نشست هم اندیشی در راستای بررسی مسائل مرکز شبانه روزی داورآباد آرادان با حضور دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان، یوردخانی معاون بهداشتی، دکتر غضنفری مسئول مرکز و پرستاران در مرکز داورآباد برگزار شد.
در این نشست دکتر مومنی ضمن عرض خداقوت و تشکر از حضور همکاران، مسائل پیش رو در مرکز شبانه روزی را مورد بررسی قرار داد و در ادامه این جلسه دکتر غضنفری مسئول مرکز شبانه روزی مسائل موجود در مرکز را از جمله شیفت های پرستاران و خدمات قابل ارائه در مرکز و روند اجرای طرح پویش سلامت با غربالگری فشارخون و دیابت مطرح و همچنین پرستاران این مرکز نیز مسائل و موارد مربوط به شیفت ها را بیان کردند.
در پایان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارادان از همکاران خواست تا با تمام توان و تلاش خود در راستای خدمت رسانی مطلوب تر به مراجعان گام بردارند و با توجه به امکانات موجود در مرکز در راستای ارائه حداکثری خدمات در مرکز، نیاز مراجعین را به دریافت خدمات پاسخگو باشند.