نشست هم ادیشی پیرامون بررسی مسائل حوزه اورژانس پیش بیمارستانی 115 دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، سومین نشست تخصصی بررسی مسائل به ویژه ناوگان آمبولانس های حوزه اورژانس پیش بیمارستانی با حضور دکتر پهلوان معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی، بابایی مدیر پشتیبانی و امور رفاهی، رحیمیان مدیر امور مالی، قرائیان رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه و فیروزبخت رئیس اداره عملیات این مرکز در سالن جلسات EOC دانشگاه برگزار شد.
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه در خصوص خدمات ارائه شده در ۴ ماه ابتدای سال، گزارشی از روند تعمیرات آمبولانس های مراکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های تحت پوشش در مدت حضور تیم تعمیرات سیار ارائه داد.
پژمان قرائیان اظهار کرد: ارائه خدمات با کیفیت مستلزم آمادگی کامل مجموعه اورژانس پیش بیمارستانی به خصوص ناوگان آمبولانس های موجود در مجموعه تحت پوشش دانشگاه می باشد. یکی از دغدغه های اساسی این مرکز آمادگی کامل و عملیاتی بودن ناوگان آمبولانس ها برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی به مردم عزیز می باشد. همچنین در ادامه بحث و گفتگو در خصوص پرداخت معوقات پرسنلی از جمله حق لباس، هزینه غذا، ماموریت ها، افزایش حق مسئولیت مسئولین پایگاه ها، مسئولین فنی آمبولانس ها و ... انجام شد و مصوباتی در این خصوص به تصویب رسید.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه ضمن تشکر از زحمات ارزشمند کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه و ارائه گزارش عملکرد ۴ ماهه مرکز، گفت: خوشبختانه باتوجه به استقرار و حضور تیم تعمیرات سیار در سطح استان، شاهد تسریع و ارتقاء در امور تعمیرات آمبولانس ها و بازگشت به چرخه عملیات بوده ایم.
دکتر داریوش پهلوان افزود: انشالله با برنامه ریزی و پیگیری جدی تصمیم داریم در اولین فرصت تعداد تیم های تعمیراتی سیار را بیشتر کنیم تا آمبولانس های پشتیبان را هم برای فعالیت به شهرستان های تحت پوشش دانشگاه تحویل دهیم.