نشست هماندیشی مسئولان پدافند غیرعامل استان سمنان با معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نشست صمیمی و مؤثری میان مسئولین پدافند غیرعامل استان سمنان و دکتر بهپور یوسفی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامهریزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با هدف بررسی راهکارهای تعامل و همافزایی بیشتر در حوزه پدافند غیرعامل، بهویژه در چارچوب پروژههای دانشگاه و اخذ مجوزهای مربوط به کمیسیون ماده ۲۳ در دفتر معاونت برگزار شد.
در این جلسه، محوریت گفتگوها بر روی پروژههای پیشنهادی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در راستای دریافت مجوزهای پدافند غیرعامل متمرکز بود و حاضران در جلسه ضمن بررسی روندهای اجرایی و هماهنگیهای مورد نیاز، بر تسریع فرایندها و توجه به الزامات پدافند غیرعامل در تمامی سطوح اجرایی پروژههای زیرساختی دانشگاه تأکید کردند. همچنین راهکارهایی جهت تقویت مستندات و همراستا کردن پروژههای دانشگاه با ملاحظات کمیسیون ماده ۲۳ مطرح شد.
در این نشست پژمان قرائیان دبیر کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه، علیرضا مصدق مدیر برنامه ریزی، بودجه و پایش عملکرد دانشگاه و مهندس علی فدایی اسلام سرپرست مدیریت توسعه و تامین منابع فیزیکی و امور عمرانی و تجهیزاتی دانشگاه نیز حضور داشتند.